12. Uluslararası İstanbul Go Turnuvası


Üstünden epey bir zaman geçtiğinin farkındayım. Fakat laboratuvarda bilim yapmaktan, ve diğer şeylerden yazmaya anca fırsat bulabildim dersem yalan olur. Sadece, üşendim. İtiraf ediyorum:) 13-14 Ekim’de İtü Maslak kampüsündeki eski kütüphane binasında düzenlenen 12. Uluslararası İstanbul Go Turnuvasını uzun süredir heyecanla beklemekteydim. Daha önceki turnuvalar Ekim başında Mimar Sinan Güzel Sanatlar Üniversitesi‘nin enfes güzellikteki Fındıklı yerleşkesinde düzenleniyordu ve turnuva ile mekan bir şekilde özdeşleşmişti gözümde. Fakat burasına da kısa sürede içim ısındı. Cumartesi günü 3, pazar günü de 2 oyun oynanarak geçen turnuva, benim için pek iç açıcı olmasa da, 150’den fazla Go oyuncusunun toplandığı böyle bir ortamda bulunmak çok keyifliydi. İtü Maslak Kampüs’ünün ağaçlar ve binalar ile bütünleşmiş yapısında iki gün geçirmek güzel bir deneyim oldu benim için.

İtü_maslak_yerleşkesi_panaromik

Turnuvanın sonuçlarına buradan ulaşabilirsiniz.

Çektiğim fotoğrafları flickr‘a yükledim. İstediğinize bakıp, indirebilirsiniz. Orjinal boyuttakilere ulaşmak içinde numarasıyla birlikte bana mail atmanız yeterli.

Bir Cevap Yazın

